25 Ιουν 2009

Εκεί στο νότο....

...σε ενα μικρο (με το ματι δεν ειναι ορατο) μερος..ζει ενα μοναδικο λουλουδι, τοσο μοναδικο που εχει "κρυφτει" απο τα "ματια" των υπολοιπων...μονο σε μενα ελαχε η ευτυχια να το δω, γιατι το ειδα με τα ματια της ψυχης μου...
εκει λοιπον στο νοτο πηγαινω για να κρατησω τρυφερα στην αγκαλη μου...να νιωσω τη δροσια...να χαρω την ευωδια....του υπεροχου ανθους...με την αφατη ομορφια...
την ανεγγιχτη αγνοτητα...
εκει στο νοτο...βρισκεται η...............
και δε θα τη μοιραστω με κανενα!!!!
μονον οι νοτες δινουν μια μικρη...ελαχιστη θαλεγα...εκφραση συναισθηματων...

8 σχόλια:

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Κράτα μέσα σου ότι θεωρείς τόσο προσωπικά δικό σου που δεν πρέπει να το μοιραστείς μα πες γύρω σου κάθε τι που νοιώθεις οτι λέγοντας το θα φωτίσει και τους άλλους.Γλυκιά μου νάσαι καλά!

Unknown είπε...

αχτιδα γεια σου και χαιρομαι που ηλθες...!!!
σε ευχαριστω για τα λογια σου...
μια μικρουλα διορθωση...
θα προτιμουσα να με λες γλυκε μου!!!(ειμαι και συνονοματος του συντροφου της ζωης σου)

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Συγνώμη φίλε μου , δεν είναι πρώτη φορά που κάνω τέτοια γκάφα, πάντα παρασύρομαι απο το αβαταρ και η αλήθεια είναι οτι δεν συνηθίζω να κοιτώ τα προφίλ, μου αρέσει η γοητεία του αγνώστου προσώπου και της φαντασίας.

Unknown είπε...

απαντω...με ενα χαμογελο!!
πιστευω να το βλεπεις...
να εισαι καλα!!!

ισως αλλαξω φωτογραφια...μην εχουμε κι αλλα......!!!
χεχεχεχεχεχεχεχεχε!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αααα...ζήλεψα, θέλω κι' εγώ χαμόγελο....
Δε μπορεί, θα με είδες που χαμογελώ με το τραγούδι του...νότου
:-)
Καλώς σε βρίσκω,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Unknown είπε...

το ματι παντως ειναι υπεροχο...
και οσα λενε τα ματια....
καλως ηλθες!!!

Katerina είπε...

βάλε και καμια οξεια στην ανάρτηση

Unknown είπε...

ασχολουμαι μονο με περισπωμενες!!!!!

και ο νοων ή μαλλον η νοουσα....
νοειτω!!!

Ρεβεγιοναρίσματα κατά το έθος….άνευ ήθους!

Ο ενιαυτός κατέφθασε οι καλικάτζαροι λούφαξαν (;), τα ρεβεγιόν το τερμάτισαν, τα ξίφη ακονίζονται   για τον τεμαχισμό της βασιλόπιτας κ...