20 Νοε 2009

η μυστηριωδης φλογα....



κι ετσι τωρα προσευχομαι...."ω! καλη μου βασιλισσα......,στο ονομα του απεγνωσμενου σερωτα σου, δε σου ζητω να ξυπνησεις απο τον πετρινο υπνο τους τα χιλιοχρονα θυματα σου, αλλα μοναχα να μου φερεις ενα προσωπο...
εγω που, απο την εσχατη λιμνη του αναγκαστικου υπνου μου, ειδα αυτα που ειδα, σου ζητω να με βγαλεις απο δω και να μου δωσεις την υγεια μου"
μηπως οσοι γιατρευονται απο θαυμα, δε γιατρευονται μονο και μονο επειδη εδειξαν την πιστη τους στο θαυμα;; ετσι κι εγω λαχταρω με ολη μου την ψυχη να με γιατρεψει η βασιλισσα.......
φορτιζω αυτη την ελπιδα με τοση ενταση ωστε,.....

(φρασεις δανεισμενες απο τον ουμπερτο εκο....στο βιβλιο του "η μυστηριωδης φλογα της βασιλισσας λοανα")

2 σχόλια:

Kυνισμός είπε...

Οταν διασχίζεις το moon river....ετσι λες ναι αυτον που θα σε σώσει
βασίλισσα ή βασιλιά!!
Χαιρετώ σε!

Sof είπε...

Ευχομαι να βρεις τη βασιλισσα σου..

Καλημερα....

Ρεβεγιοναρίσματα κατά το έθος….άνευ ήθους!

Ο ενιαυτός κατέφθασε οι καλικάτζαροι λούφαξαν (;), τα ρεβεγιόν το τερμάτισαν, τα ξίφη ακονίζονται   για τον τεμαχισμό της βασιλόπιτας κ...