15 Μαρ 2009

Είμαι βασιλιάς....



Είμαι Βασιλιάς στο πιο σιωπηλό Βασίλειο.
Για συντρόφους μου επέλεξα εικόνες αγαπημένων μου ανθρώπων.
Και κάθομαι μιλάω μαζί τους κοιτώντας τα αστέρια.
Για λαό μου επέλεξα τις φυλλωσιές του δάσους.
Και τον εξουσιάζω κοιτώντας στο Φεγγάρι.
Για στρατό συγκέντρωσα τα καλύτερα λουλούδια.
Και τους οδηγώ στην μάχη αγκαλιάζοντας τα δέντρα.
Για εχθρούς επέλεξα τους λύκους της σκοτεινιάς.
Και τους κυνηγώ παίζοντας μέσα στις σκιές μαζί τους.


Είμαι Βασιλιάς στο πιο σιωπηλό Βασίλειο.
Κι ευπρόσδεκτος είναι όποιος μαζί μου να βασιλέψει θέλει στον τόπο αυτό.
Αρκεί να ξέρει πως όλα τα παραπάνω είναι Νόμος Απαράβατος!
Κι αν καλώς τον ακολουθεί... Την αγάπη μου θα έχει.

Είμαι Βασιλιάς στο πιο όμορφο Βασίλειο.
Και την ομορφιά του αυτή θα μοιραστώ με την πιο τολμηρή καρδιά που φίλη με την δική μου θα δηλώσει.

2 σχόλια:

Ιορδανίδου Όλγα είπε...

Δηλώνω υπεύθυνα και με γνώση των συνεπειών του νόμου, πως θα με ενδιέφερε να κατοικήσω στο Βασίλειο σας Βασιλιά, αρκεί να είστε μεγαλόθυμος, δίκαιος και πάνω απ'όλα σιωπηλός..

Unknown είπε...

σας δέχομαι στο βασίλειό....όμως να γνωρίζετε πως τους όρους τους βάζω εγώ και μόνον εγώ.....

την καλησπέρα μου!!!!

Ρεβεγιοναρίσματα κατά το έθος….άνευ ήθους!

Ο ενιαυτός κατέφθασε οι καλικάτζαροι λούφαξαν (;), τα ρεβεγιόν το τερμάτισαν, τα ξίφη ακονίζονται   για τον τεμαχισμό της βασιλόπιτας κ...